Meniu
Jūsų krepšelis

Gražinimo sąlygos

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1. Nekokybiškų Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos ar jų galiojimas pristatymo dieną yra pasibaigęs) grąžinimo atveju, Bendrovė įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Bendrovė neturi analogiškų Prekių, ši įsipareigoja grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus.

1.2 Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu uzsakymai@monami.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.

1.3 Atsižvelgiant į Bendrovės siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių pristatymo dienos, turite teisę pareikšti Bendrovei pretenziją dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju Bendrovė įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.

1.4 Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

1.5 Prekių grąžinimo sąlygos nėra taikomos:

1.6 Kai prekės yra greitai gendančios ar prekių galiojimo laikas yra trumpas;

1.7 Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių;

1.8 Kai nesudaromos sąlygos siuntos priėmimui.


Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.